Чанарын тогтолцооны менежер

40 цаг   |   Гэрчилгээтэй   |   1,600,000 1,200,000  

Энэхүү сургалт нь чанарын өндөр түвшинд хүрэх, байгууллагын өөрчлөлт байнгын сайжруулалтыг дэмжих, 
ISO болон Чанарын менежерүүдийн стратеги сэтгэлгээ, дүн шинжилгээ хийх чадвар, манлайлах ур чадварыг хөгжүүлж, чанарын менежментийн үндсэн ойлголт, орчин үеийн хандлага, олон улсын стандартууд болон сайн туршлагын хүрээнд байгууллагын чанарын үйл ажиллагааг үр дүнтэй удирдах мэдлэг олгох.

  • Чанарын менежментийн суурь
  • Чанарын менежментийн хандлагууд
  • Стратеги ба өөрчлөлтийн менежмент
  • Чанарын өртөг тооцоолол ба алдагдлын үнэлгээ
  • QA & QC
  • Хувь хүний бүтээмж, харилцаа хандлага
  • Манлайлал
  • Эрсдэлийн менежмент ISO 31000
  • Тайлан хамгаалалт

Сургалтад хамрагдсанаар оролцогчид дараах мэдлэг, чадварыг эзэмшинэ:

  • Чанарын менежментийн үндсэн ойлголт болон орчин үеийн хандлагууд
  • Чанарын бодлого, стратегийг байгууллагын зорилготой уялдуулах арга барил
  • Чанарын өртөг, алдагдлын үнэлгээ хийх, зардал бууруулах боломжийг тодорхойлох
  • QA ба QC-ийн үүрэг, ялгаа, хэрэглээ
  • Хувийн бүтээмж, харилцааны ур чадвар сайжруулах
  • Эрсдэлийн менежментийн аргачлалууд
  • Бизнес процессын загварчлал, сайжруулалт хийх ур чадвар

  • Танхим ба онлайн
  • Сурах зорилгын дүн шинжилгээ
  • Сэтгэл ханамжийн судалгаа
  • Шалгалт /тест/
  • Гэрчилгээ олгоно
  • Олон улсын  гэрчилгээ нэмэлт төлбөр төлөөд авч болох боломжтой
  • Сургалтад хамрагдсан хүнд гарын авлага тараах материал олгоно.

  • Удирдлагын багийн гишүүд
  • Дунд шатны менежерүүд
  • Чанарын менежер / Захирал
  • QA/QC-ийн ажилтан, мэргэжилтэн
  • Процесс сайжруулалтын багийн ахлагч
  • Үйлдвэрлэл, үйл ажиллагаа хариуцсан менежер
  • Дотоод аудиторууд
  • ХАБЭА болон эрсдэлийн менежерүүд
  • Чанарын чиглэлээр дэвшин ажиллах шинэ ажилтнууд
  • Бакалавраас дээш зэрэгтэй