Чанар ба үр ашиг хоорондоо хамааралтай гэдгийг байгууллага бүр мэддэг ч чанарын бодлого, чанарын удирдлага, түүний зарчмуудын талаар төдийлөн сайн анхаардаггүй. Мөн байнгын өөрчлөлт хувиралтад байгууллагын үйл ажиллагаагаа нийцүүлэн хөгжүүлэх, өрсөлдөх чадвараа сайжруулахад чанарын удирдлагын суурь мэдлэг ойлголтыг эзэмшсэн байх нь байгууллага бүрийн үүрэг хариуцлага юм.
Энэхүү сургалтын гол зорилго нь:
- Чанарын бий болгох гол шалгуурууд тэдгээрийн хяналтыг оновчтой хийх
- Чанарын удирдлагын тогтолцоо гэж юу болох удирдлагын тогтолцооны нийтлэг хэлбэрүүд хоорондын ялгааг ойлгож тохирох хэлбэрийг байгууллагадаа ашиглах.
- Чанарын зардлын төрлүүдийг өөрийн байгууллага дээрээ тодорхойлж тооцож хэмжиж чаддаг болно.
- Үйлдвэрлэл, үйлчилгээний чанар бүтээмжийг бодитой тооцох чадамжтай болно.